måndag 28 juni 2010

Hello,

varför jag inte bloggade igår är för att ..
jag var med paula i åsa vid glasscafét
åt glass :D mums
sen på kvällen kom jasmin till mig så gick vi ner till standen och grillade. :)
fan. vi fick inte igång grillen tändstickorna tog slut och grillen var inte på.
så ja fick cykla hem och hämta en tändare. :D
sen blev vi anfallna av FISKMÅSAR -.-
men när vi grillat klart gick vi hem
hämtade en boll ner till stranden igen och körde vollyboll :)
så var inte hemma på hela dagen :D

men idag så sov jag och jasmin länge, till 13.05 typ hahha
jaja men vi gick upp efter en stund och åt frukost.
sen har vi inte gjort nått.
eller jo, vi åkte till åsa och var hos mina kusiner där.
ända till nu. :D
hihi fifan,
men nu ska jag och jasmin hitta på nått + att hon ska blogga nu.
ha det bra sötnosar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar